איציק דגן מצלמה תרמית 2022 המלצות

Wiki Article

הנה בדיקה פשוטה. סגרו את כל הברזים בבית שלכם ואת כל מקורות המים (לא להפעיל באותו הזמן מכונת כביסה, בר מים בייתי, מדיח וכד' וכן מערכת ההשקיה אם יש גינה). צאו לבדוק את שעון המים שלכם. אם השעון עדיין מראה על זרימת מים, על ידי כך שהמונה עולה, הרי שיש סיבה להאמין שהמדובר בנזילה של אחד מהצינורות ואתם בעצם מבזבזים כסף על מים שלא מגיעים לברז שלכם אלא לקירות שלכם.

צינורות תקולים – רטיבות ונזילות כמו גם הצפות, עלולות לקרות בשל צינורות תקולים במערכות האינסטלציה.

כאשר אנו בוחרים בבדיקה על ידי מומחה קחו בחשבון שאתם הולכים לקבל שירות שלא חשבתם שקיים בתחום האינסטלציה. בעבר הדרך בה האינסטלטורים היו מוצאים את מקור הבעיה הייתה על ידי שבירת הקירות עד למציאת מקור הבעיה בדרכי הצנרת. כיום, מומחים עובדים בסיוע של אמצעים טכנולוגיים חדישים ומתקדמים, ללא הרס כלל.

להתייעצות טלפונית עם מומחה לאיתור נזקי מים בחינם השאירו פרטים:

הם חשובים לצמיחה של עסק ומשמשים להגברת הקיבולת והיעילות. ניתן ליישם פתרונות אחסון במחסן שלוקחים בחשבון

לחות בקירות יכולה להיות תוצאה של תקלה במערכת אינסטלציה, גג או קיר. תיקון מערכות אלה לפני שהריקבון והעובש מתפתחים הוא המפתח לשמירה על בית בטוח.

בניגוד לשנים עברו בהן איתור נזילות היה כרוך בהרבה מאוד קשיים, על רקע העובדה שהיה צורך לחדור באופן פיזי לתוך תשתיות המבנה, עם מצלמה טרמית אין לכם ממה לחשוש.

איתור נזילות מקצועי ויעיל – הרגע בו מצלמה לאיתור נזילות נכנסת לתמונה!

גילוי נזילות מים על ידי מצלמה תרמית נחשב לאחת השיטות הטובות והנפוצות ביותר. שיטה זו למעשה מגלה את הנזילה בעזרת הפרשי טמפרטורות. מה זה אומר? המצלמה התרמית עובדת עם קרני אינפרא אדום שרגישות לחום. רגישות זו לחום מאפשרת לקרני האינפרא לזהות הפרשי טמפרטורה. הפרשי הטמפרטורה יוצגו לנו בעזרת צבעים שונים על גבי מסך. גילוי נזילות בשיטה זו מצריך מאיש המקצוע לחמם את המים במערכת המים שלכם. לאחר שאיש המקצוע יחמם את המים והמים החמים יזרמו בצנרת המים ניתן להתחיל בגילוי הנזילה.

קיימות קבוצות ואפליקציותבהן ניתן לבדוק לגבי כל בעל מקצוע מי הוא ומה דעת לקוחות אחרים עליו.

גילוי רטיבות היא הדרך המושלמת שלכם להיכנס לבית חדש בביטחון מלא, בלי לחשוב על הוצאות נוספות שיכולות לצוץ עקב תקלות. בדרך כלל הדברים שיכוונו אתכם לכך שאתם צריכים איש מקצוע לצורך גילוי רטיבות יהיו סימנים כמו עובש, קילופי צבע, קורוזיה, ואפילו מצב בריאותי שיכול להיות מושפע עקב רטיבות שיוצרת עובשים פנימיים.

כתוצאה מכך לא אמור להיות נזק, וכמובן שהתיקון של הנזילה יהיה רק עניין של זמן. המצלמה הטרמית, כמו שיטות מתקדמות אחרות של איתור נזילות, מאפשרת להוזיל את העלויות עד להשבת המצב לקדמותו ומקצרת משמעותית את לוחות הזמנים לקראת חזרה לשגרה.

אם ישנה רטיבות ממקור לא ידוע, הדרך הטובה ביותר למצוא אותה היא בעזרת המצלמה הזו. אך מציאת הנזילה ותיקונה הן לא הסיבות היחידות שבגללן צריך להזמין איתור במצלמה. אם למשל הבית שלכם מבוטח ואתם מעוניינים לתבוע את הביטוח, תצטרכו להגיש דו"ח ממצאים שכולל בדיקה עם המצלמה ותמונות.

מצלמה תרמית, למי שטרם התוודע למושג, היא בעצם מצלמה מקצועית רובוטית מתקדמת שמסייעת לבעל המקצוע לאתר את מקור הנזילה, בין אם הוא מגיע מהצנרת, מאיטום לקוי, מרזבים תקולים, ברזים שבורים ועוד וזאת ללא הרס של המבנה או חציבה  בקירות, למידע נוסף על איתור נזילות בזמן שהמצלמה מספקת מענה מדויק אודות המיקום של הנזילה והמקור שלה.

Report this wiki page